lady sunshine


de atata indragosteala impletesc jocuri de puzzle din piese albastre si verzi. im prind parul copilareste in agrafe cu flori roz si dau la schimb oricui doreste stelele din ochii mei. deja am prea multe si uit sa traversez pe verde la semafor.

uit multe lucruri de la o vreme. insa traiesc la macsim senzatia asta delicioasa de caldura.e ca si cum un soare intreg s-ar fi ascuns in sufletul meu si acum ,lenes,s-a hotarat sa priveasca lumea direct in ochi,fara nici un stres. am devenit o fiinta solara. radiez.

vreau lalele albe.
si liliac.
si da – as vrea sa ma saruti data viitoare cand ne vedem.
🙂

2 gânduri despre „lady sunshine

  1. E frumoasa dragostea si mai ales primavara! E mai infloritoare! 🙂
    Te-am pupat dulce si sa ai parte de cat mai multa iubire ca-i strasnic de buna!

Lasă un răspuns

