nu stiu daca ai ras vreodata in vis. sa visezi ca ai o discutie serioasa cu omul pe care il iubesti si el sa-ti dea o veste pe care ai vrea sa o auzi si sa incepi sa razi rautacios din toti raunchii. nu stiam ca pot sa rad,efectiv,t in somn. si nici nu stiam ca pot fi rea,bizar de rea.

cand am deschis ochii eram surprinsa de mine. niciodata nu dorisem raul cuiva,si niciodata din cauza ta sau a altuia. si da,eram dezamagita de constatarea ca vestea ce mi-ai dat-o in vis a fost … doar un vis.

nu am nici o satisfactie ca suferi. sau poate ca alter egou-ul meu o are.dar n-am sa reucnosc niciodata asta.

am cunoscut pe cineva. am uitat sa-ti spun asta in vis. si mi-am pus cateva sperante cat o palma in el. . m-a costat multa mandrie povestea asta. si m-a costat si mai multa umilinta. as fi vrut sa nu fi fost atat de mandra cu tine,si mai umila… atunci. poate te-as fi inteles mai bine. sau poate as fi inteles totul altfel mai pamantesc,ca tine. aveai dreptate cand mi-ai zis sa ma maturizez. trebuia sa inteleg ca pur si ismplu nu se poate,ca tu nu poti.m-am maturizat. dar in ceea ce te priveste inca mai sunt si voi fi copilul ce nu va creste niciodata mare. pentru ca nu vei mai iubi niciodata cu atata ardoare femeia sofisticata ce voi deveni.

e pacat ca ti-am zis ce voiai sa auzi jumatate de viata ,e pacat ca ti-am spus ceea ce ar fi trerbuit sa auzi intr-o noapte .., prin vis.

dar lucrurile bune nu au mers niciodata inapoi.

Lasă un răspuns

