azi am vorbit la telefon mult.toata ziua.am dormit,mi-am plans tocurile tocite ale simturilor si le-am ras pe cele noi ce vor urma a fi ucmparate.in vis.am visat desi tremuram de frig sub doua plapume;am visat desi imi era frig si nu era nici un barbat care sa ma acupere cu totul . am vorbit la telefon in somn,mam vorbit la telefon in timp ce imi faceam de mancare,si am vorbit la telefon in timp ce faceam scufundari in cada,sub spuma. cu buzele stranse vorbeam la telefon. toata ziua am vorbit cu mine la telefon. a fost o convorbire monotona,pe alocuri imprastiata,uneori pierdeam si otnul ..si ziceam aloo ..si tot eu imi raspundeam alooooo ..dar mai tare ca nu ucmva sa devin prea plictisitoare.

mi-am povestit de experientele trecute,mi-am promis experiente viitoare. am dat pe drumul verbal pasi ingrijorarilor si am pasatrat numai pentru mine sperantele si chicoteilile si tachinarile.

daca ai stii cate lucruri minunate se itnampla cand vorbesti toata ziua cu tine.dar numai cand vorbesti fara icnetare,chiar si atunci cand dormi. cel mai furmos e,totusi,cand razi. cand razi tu cu tine,cand rasul se naste in tine si devine parte din tine si apoi se divide in mii de particule care se aseaza pe draperie si apoi pe mese si pe covor .. e ca un joc secret pe care numai copii mici il stiu.iar da,cand ma joc eu cu mine sunt cel mai mic copil ,cel mai zapacit si cel mai… nostalgic. dar si cel mai fericit.

sunt destul de rare momentele astea de singuratate fericita si implinita.
ioana,mi-a placut tare mult sa vorbesc cu tine.
da,si mie. ar trebui s ao facem mai des.

Lasă un răspuns

