lumea mea e o bibiloteca


lumea mea a fost biblioteca.povestile si visele mele s-au format pe rafturile ei.aici m-am indragostit prima data si tot aici am facut pentru prima data dragoste.am avut primul orgasm in minte,si mi-au crescut fluturi albastrii pe suflet..am plans si am fost parasita de multe ori ,pe aceleasi rafturi,dar de fiecare data cel pe care il meritam cu adevarat se intorcea la mine. idealurile mele in viata mi le-au format personajele unor femei puternice dar nu indestructibile si nu imposibil de recreat in viata reala.

dar….

un dezechilibru emotional s-a produs atunci cand Dumnezeu l-a trimis pe Cupidon intre cartile mele si m-a sagetat,nu spre un Fat -Frumosul ,ci spre un muritor cu ochii verzi, plin de frustrari si defecte.Copila fiind l-am iubit si l-am adorat.Atunci s-a petrecut o catastrofa fireasca prin care s-a incalcat legea fundamentala a prioritatilor . Mintea a incetat sa concureze cu inima. Discutiile filosofice au fost scoase din competitie de saruturi si de atingerile tandre. Loialitatea mea pentru prietenii din carti s-a diminuat pana cand s-a topit pana la abandon. Astfel,verticalitatea volumelor de proza,poezie si dramaturgie au decazut. Sebastian s-a imprietenit cu Eminescu,Arghezi a inceput sa joace sah cu Magda Isanos.Incet ,incet,Blaga a renuntat la scarile lui de valori filosofico-istorice si a inceput sa recreeze lumea satului prin muzica.Drama si comedia s-au luat de mana si s-au dus sa-si puna prirostiile. Lumea mea a devenit o lume inchisa. Nu mai eram initiata.Nu mai eram a lor.Eram alumii acum.

Cand mi-am pierdut muritorul,mi-am pierdut sinele. Nu mai eram om. Eram o piatra semipretioasa aruncata la marginea unui univers scapatat.Aici istoria nu e scrisa.Aici e doar prototipul unei inventii.Aici fiecare suflet fragil intra in procesul straniu la sentimentalismelor cuantice care fac imposibila revenirea la punctul zero din care ai putea indrepta lucrurile inca dinainte ca acestea sa se intample.Practic,aici omul se reinventeaza ca sa o ia de la capat,in alt timp,intr-o alta dimensiune, mai elevata,mai matura,mai elaborata.Aici demonii se pierd pe rand.

Prin procesul de redefinire m-am reinitiat in lumea cartilor ,dar cu inocenta unui om matur. Nu pot lasa deoparte trecutul dar il pot depasi,il pot purta demn in inima mea,si il pot prezenta la orice intalanire cu personajele mele model,cu verticalitatea lor,fara sa-mi fie rusine.

Lasă un răspuns

