ti-ai pictat zambetele in culori de vara. te-ai gandit ca va veni ploaia si le va sterge cu sapun.ai sperat ca se vor naste baloane invizibile care se vor scurge in canalizari in forme ondulate si crete.

dar e seceta,iubita mea. numai sarutul meu te va putea salva.

as fi preferat sa-ti rujezi ochii si sa-ti conturezi cu tus talpile pe spatele meu .ca atunci cand tu vei fi departe si pe mine ma va durea spatele sa stiu exact sa-i arat doctorului unde sa ma maseze.pentru ca doar acolo unde ramane atingerea ta ,ramai si tu.in rest putrezesc si ma ingrop in frunze moarte.

doar viespile ma vor mai zumzai daca…
………nu ma mai saruti odata,peste tot,inainte sa pleci.

esti medicament pentru nervi,esti licoare pentru suflet,esti apa pentru trup.

imi place cand imi citesti poezii. ar trebui sa o faci mai des.

Un gând despre „

  1. ca de obicei, scrii frumos, despre orice, despre iubire, despre speranta, despre lucrurile care-ti fac inima sa bata, iar tu sa o auzi

Lasă un răspuns

