butoi de pulbere senzuala

m-am trezit dezorietata.si vulnerabila.imi era cald.prea cald.si inca te simteam pe mine.dupa atata amar de timp inca iti simteam atingerea acolo sub barbie,infipta adanc in piele.sfarcurile au reactionat instantaneu,inca din vis.parca mana ta era acolo ,odihnita letargic pe sani mustandu-i ca sunt nastrusnici si obraznici.ceasul era jumatate la 7. trebuia sa ma trezesc,sa-mi vad de impachetat . acum e ora 12.si inca iti mai simt mainile pe mine.dupa atatia ani inca te mai visez.e trist,sa stii. imi doream sa fim dependenti unul de altul si nu dependenta doar eu de tine.

nu intelegi? nu am nimic cu tine.nu vreau sa te vad pentru ca imi faci rau.nu te urasc.nu te-am urat niciodata.fug de tine mancand pamantul si tu tot aproape esti.indiferent ce fac reusesti sa te asezi in locul cel mai zen din odaie si sa ma privesti calm uneori,si alteori rautacios.de parca ai stii ce lupta se da in mine,pentru uitarea ta.daca stii,lasa-ma in pace.daca ai tinut vreodata cat de cat la mine,da-mi drumul.lasa-ma sa te uit cu totul.nu-mi mai bantui visurile ,visele,si zbaterile interioare. am nevoie sa te uit sa-mi fie bine,pentru ca imi faci rau.

pentru ca imi produci spasme si cocktailuri mortale de sentimente contradictorii.singura lupta pe care o duc acum e sa-mi fie mie bine.

nu te mai gandi.nu mai visa.
fara nopti albe.
fara vise albastre
fara vise.

Lasă un răspuns

