ceasornicul isi misca anemic piciorusele de sticla.castile pe care le purta pe antene amuteau la 60 de secunde fix si apoi o luau iar razna bubuind in muzica lor hidoasa.nu-ti pasa deloc.locul tau era chiar acolo.erai cel mai sanatos om din incaperea aceea.erai isngrul care iti pastrai mintile intregi,sentimentele intacte si privirea tintita pe chipul meu.nu clipeai nici cand ma zguduiam din toate incheieturile la muzica aceea criminala care avea de gand sa scoale si mortii. nu-ti miscai nici un muschi nici cand cadeam la picioarele tale incovoiata de stres si de nervi. eram singura nebuna din incaperea aceea luminoasa in care urletul muzicii isi gasea caminul in ochii tai neprietenosi.

deja nu te mai vedeam.strangeam ochii inchisi gandindu-ma ca daca nu te mai vad nu voi mai auzi zgmotul acela infernal caruia tu ii spuneai muzica.ma gandeam la calmul tau imperturbabil si ajunsesem sa cred ca imi imaginam totul.ca nu e nici un zgomot.ca nu ducem nici un razboi al simturilor sau al inimilor.ca sunt nebuna cu totul.

m-am descoperit cu totul,atunci. si am suras,asa cum numai oamenii paraleli cu acest univers pervers stiu sa o faca.ti-am intors spatele si am plecat pentru a mia oara.am mai plecat odata de langa tine acum 4 ani.dupa cateva luni m-ai adus inapoi,prin jocuri stupide de orgoliu stupid.a mers si in al doilea an,si in al treilea,si in al 4 an inca ti-a mers. cunosc pasii acestia de cand plec de langa tine… i-as recunoaste oriunde.sunt usori ,timizi,usor imbalsamati cu soare,dar mereu udati de lacrimi.

ceea ce nu stii,dragul meu,este ca bucuria unui om nebun si paranoic si obsesiv este aceea de a inventa jocuri noi,de a creea noi puzzle-uri.de a crea lumi noi,si mai ales de a se crea el insusi. .asa ca,dragul meu,povestea pe care o incep acum,eu cea care sunt mereu invinovatita ca am o obsesie pentru tine ,este de a nu ceda in fata ta.jocurile tale sunt vechi de-acum.

ma declar plictisita si lenesa.
daca vrei sa ma amuzi din nou,daca vrei sa ai succes din nou,

reinventeaza-te.

2 gânduri despre „

  1. 🙂 ehe. Domnului ii plac jocurile de copchii, imaturitatea este la ea acasa 🙂
    Tu fii lenesa, si daca stie ce are de facut, poate actioneaza 🙂

  2. oamenii sunt schimbatori, Ioana. mereu in cautare de nou. traind pentru noi experiente, nu conteaza ce suflete calca in picioare si nu conteaza ce lasa in urma lor. daca tu poti fi plictisita, e un semn ca te vindeci. deci… leneveste in continuare 🙂 e semnul ca nepasarea te-a cuprins in brate. succes in viitor, scumpa mea.

    mara

Lasă un răspuns

