ne-am intalnit

ne-am intalnit in magazinul de banalitati.eu imi vindeam fluturii albi celui care ii cumpara pe gratis.era o zi tare trista.ploua zdrentuit si infect.voiam sa ma despart de partea frumoasa din mine.voiam sa-mi vand inocenta tocmai ca sa nu se murdareasca de mizeria ideilor desfranate,descarnate.imi purtam fluturii incaltati cu paie solare si imbracati in uniforme de pirati.dar i-am vandut desculti si infometati,ca sa nu se mai poata gandi la halul in care se vor regasi mai tarziu,la un alt stapan.

tu iti vindeai sosetele murdare celui care licita cel mai mult.mustatile tale gesticulau irascibil marcand vazduhul cu miresme de unt,gem si miere.aerul devenea unsuros pe masura ce cuvintele ti se aglomerau pe buze.te-ai construit atat de bine din nimicuri incat abia am vazut barbatul din tine sub aerele zdrentuite si obosite pe care le afisai cu nonsalanta.

si totusi am reusit sa ne salvam reciproc de la pieire.
Lasă un răspuns

