pentru nopti cu ceata

-dar vreau sa stii un lucru,ioana.
te vreau.

si o sa te am.

totii sortii iti vor pandi pasii si iti vor momi sufletul si iti vor indrepta orizonturile catre orizontul meu.,

-stii ,in perioada asta a anului cresc cu un an.simturile imi devin mai ascutite.simt totul la alt nivel,mai pretentios,mai acut.

-suna excutant.

– este..tocmai de aceea s-ar putea sa si te cred pe cuvant.

-am o imagine in minte care nu-mi da pace.mirosul de portocale coapte din sevilla si tu intr-o noapte de decembrie tinandu-ti palmele pe umerii mei si inganand cantece de arme. atunci ni se razboiau sufletele.

– da.dar acum suntem pe pace.

Lasă un răspuns

