cumpana artistului

la marginea cerului timpul se opreste din drum si alcatuieste forme somnoroase si suave din pamant..la marginea pamantului energia se naste din mine.Incep sa absorb idei existentiale in lut. la marginea marii viata renaste din iubire. Incep sa conserv crampeie de speranta prin scultura. La cumpana dintre ani asculta glasul timpului- imi canta cerul, pamantul si marea! Aleg vibratia elementara de a fi vie!.libera! Din nou linia franta dintre cer si pamant e conturata in penumbra. Din mana mea ia nastere portretul tau in ceramica.

m-am aplecat sa-ti sarut chipul dar te-ai ferit si ti-as ascuns fruntea in intuneric. Am vrut sa-ti mangai mainile dar ti le-ai ferit sfioasa ascunzandu-le sub haina.Am vrut sa-ti ascult glasul dar ai tacut dintr-o data ferecand poarta fermecata. Toate comorile tale sunt ascunse in inima mea Amintirea le face bogate si stralucitoare.si mai tinere si mai copile si mai nestiutoare mai virgine decat batranetea si oboseala ce acum le acopera.

Cu ultima putere de timp ce il mai ai te retragi inapoi si te feresti de mine sa te scuturi de praf ca eu sa nu vad sa nu aud sa nu simt nodurile si legaturile rupte ale vremii ce ne-a despartit.

Lasa-ma sa te sarut pe frunte Lasa-ma sa-ti mangai palmele obosite Lasa-ma sa stau pe genunchii tai Lasa-ma sa mai cred inca o data in comoara cuvintelor ce s-au nascut odata in mine.

In capul meu rasuna o poveste minunata despre valori si echilibru..Imi doresc sa ti-o pot spune,draga mea, dar cuvintele mele tac.Ele nu plang ,nu sangereaza si doar tac In aceasta liniste coplesitoare artistul este cel care moare .

Lasă un răspuns

