breath out

au ! te-ai plans,ingenunchiat la picioarele mele.
aveai ochii margelati,infundati in lumina stearsa ce-ti stralucea pe chip.buzele tale erau rosii asemeni lichidului pervers ce suradea ironic din paharul ciobit de urletele tale.mainile tale erau verzi,verzi ca sarea pamantului,scaldata de ploile verii….
ma doare,mi-ai spus…
aproape,in mine, imi simteam inima sarind in sus de bucurie,revarsand sangele cald in vene,vuind napeasnic spre pantec,si rasucindu-se diabolic spre minte.ochii mei simpatizau cu ai tai.erau cuprinsi de valvataia intunericului.
meriti am sopotit.
meriti sa te doara tot corpul.
merti sa mergi pe cioburi fierbinti.
meriti sa stai in maini pana nu-ti mai simti membrele.
meriti sa orbest.
meriti sa vorbesti de unul singurul pana iti pier ideile,pana ti se golesc amintirile din trup si pana cand iti doresti ca starea aceasta,de umilinta,sa devina o amintire,si nu o stare de prezenta fiintare.
te priveam cum din omul mare cu care eram obisnuita deveai mic,mic la suflet,mic in durere.
si dintr-o data te-ai chircit inrobit. intensitatea orgasmului te-a lasat fara aer,fara traire.ultuita am uitat sa respir,si am ingenunchiat aproape fara vlaga langa tine. cearceaful a prins aripi si mi s-a infasurat intre glezne,si a cazut ,sordid,peste tine,acoperindu-ti pacatul.din femeia puternica ce am fost m-am desirat in fetita timida si emotiva.si mi-am dat seama ca am pierdut batalia.din victorioasa ce-am fost,am devenit infranta. am vrut sa te doara,si te-a durut enorm.atata de mult ca ai avut orgasm.pana si durerea vitala a sufletului te satisface.
nu mai am nici o arma cu care sa ma razboiesc cu tine. nimic nu te atinge,nimic nu te infrange total.
ma ridic greoi,imi simt picioarele ca de plumb.nu mai zic nimic.nu mai e nimic de spus. nu ma mai uit la tine.nu mai e nimic de vazut.imi iau geanta, imi scot cheile si le arunc la gunoi.sunetul
are efect dezastruos pentru simturi,sgrimturos si definitiv ca un ultimatum ratat. tocurile rasuna sec pe parchet. parchetul inspira pasii mei siguri si creeaza ecou pana in adancul sufletului. momentul acesta chiar se intampla,gandesc amuzata.chiar plec.invinsa,dar plec.
Stai! ai strigat furios. si Pardoseala a scartait incordata.Il simt ridicandu-se agil,si il vad
cu ochii mintii in picioare,cu cearceaful infurandu-i bazinul,lasand multa piele la vedere,lansand multe de ghicit sub matase… c
hiar ai de gand sapleci? mi-a zis pe un ton amuzat.
am zambit.daca as fi avut la indemana o oglinda cred ca mi-as fi admirat cel mai frumos zambet pe care l-a purtat vreodata fata mea.m-am simtit libera.vie.am simtit ca exist din nou.ca viata
capata din nou sens.ca universul incepe din nou sa se miste.ca eu incep sa ma misc.inainte.,n-am
privit deloc inapoi.
il auzeam razand si strigandu-ma pe nume:
ioana !
ioanaaaaaaaaaaaa!
Ioanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
ioana!
am inaintat pe culoarul stramt,am deschis usa greu imbodobita de la intrare,si am pasit pe
caldaramul inghetat.ningea.
iar in mintea mea rasuna numele meu cantat de vocea lui ingrozita:
ioanaaaaa,ioanaaaaaaaaaaa,ioanaaaaaaaaaaaa!
am dansat cu gandul pe strada.si n-am mai privit niciodata inapoi.
pentru mine venise mai repede Anul NOU.
Un gând despre „breath out

Lasă un răspuns

