mi-am dat seama,ca

mi-am dat seama,ca pe buna dreptate,cand aerul intalneste cerul ,acesta incepe sa danseze.am vazut cu ochii mei,de la fereastra cerului,din imparatia norilor.. calatoream cu avionul,si eram singura care nu dormeam in timp ce treceam peste himalaya.toti muntii cu vaile lor pareau ca isi inalta mainile impodobite cu bulgari de vata dulce spre noi,zambind larg si prietenos…

apoi,zburand mai departe,mi-am dat seama ca soarele tine cu cerul,nu cu pamantul cand Dumnezeu face pariuri cu vremea… pentru ca soarele ramane victorios chiar daca norii isi construiesc regatul efmer din spuma de lapte si cuisoare,imitand la cel mai mic detaliu pamantul si facandu-i umbra inciudati de longivitatea acestui taram…

eram invidoasa ca norii, indiferent de ce ar fi facut,de cate straturi si-ar fi construit sa-si consolideze avutia, aveau de partea lor prezenta constanta a soarelui… pana cand ceva din coltul indepartat al gandurilor nerostite mi-a soptit.. soarele e prins ,e cenzurat acolo sus.. regatul norilor e inchisoarea creata de emotii si de memoria timpului… norii ,acesti mesageri ai mijlocirii axei dintre astru si glob sunt strajerii luminii reale,divine… ei hotarasc dupa bunul plac cand sufletul unuia sau altuia ar trebui sa se resimta obosit,sau cand ar trebui sa rasufle usurat… norii traiesc intre doua lumi care nu ar trebui sa se excluda una pe alta,dar ei,invidiosi,le cenzureaza,le despart,caci ,chiar ei, tanjesc dupa o lume a lor…

acum cand curcubeul ninge culorile verii ,si le face incolore,stiu ca acolo sus,in imparatiile efemerului se da un razboi al vointelor.. de fiecare data zambesc,si ma bucur ca nu suntem la mana oricui in acest univers,ca il avem pe Domnul care marsaluieste prin primaveri si prin ierni cu pumnii stransi,cu genunchii ososi razand de toate planurile pe care oamenii tristi si le fac duminica dupa-amiaza…

Un gând despre „mi-am dat seama,ca

Lasă un răspuns

