capitolul 1

catifea verde in loc de pahare de plastic,mi-a zis.am cascat ochii mirata,inca zapacita de glasul acela usor venit din vertebrele amortite ale somnului.da,catifea verde vreau sa ma scufund in ea ,sa o gust si sa o ating…. toata viata mea am visat catifea verde….iar tu ai aici doar pahare de plastic…si… ce sunt acele caramizi colorate ce zac imprastiate peste tot?
– carti..sunt carti. am raspuns eu buimaca in fata acuzatiei aparute de nici unde….
si atunci zanele de pe cearceaful albastru si-au aruncat genele false si s-au descotorisit de pantofi.Acum ublau desculte ,dar timid,in varfurile aripilor curioase de pardoseala.O priveau atent,de parca ceva miraculos urma sa se intample cu ea.. poate sa se dezintregreze in mii de particule de praf? apoi si-au ridicat privirile spre mine,si -au soptit toate in cor…stii,noi n-am mai mers niciodata…dar inttodeauna ne-am imaginat cum ar fi….e minunat de ciudat!!
toate senzatiile lor erau noi,mi-am dat seama incurcata.era ceva nou pentru ele sa simta muchiile cartilor cartonate.erau curioase sa simta lungimea luminii ce se strecura printre linia peretelui si printre muchia dantelata a ferestrei..si dintr-o data au inceput sa valseze cu umbrele.fiecare prelungire misterioasa a inceput sa se miste inaite si inapoi intr-un dragalas dans dialogat cu frumoasele creaturi.
voiau sa simta tot.sa se munceasca cu fiecare obiect ca sa-l simta complet,sa-l cunoasca dinpre toate incheieturile lui materiale si pamantesti.
zanele se saturasera de eter.aveau sa moara desigur in cateva clipe..dar pana atunci mai aveau eternitatea lor fabuloasa in care puteau sa profite de minunatul dar ce li se oferise. cunoasterea de mai mult.
4 gânduri despre „capitolul 1

  1. Am intrat de curiozitate pe blogul acesta, de care mi ai vorbit in seara cand am avut ocazia sa schimbam mai multe idei, decat un simplu „Buna seara!”. Sincer, te felicit! Nu ti abandona pasiunea pentru scris. Ar fi pacat!

    Ana-Maria

Lasă un răspuns

