a venit toamna si

A venit toamna si imi cad emotiile una cate una in ritm scartait de balansoar..Au orbit.S-au insetat.Si au surzit.Au tremurat adanc in mine,pana s-au dezlipt de suflet,si au murit. Au cazut in plina tarana,inmormatandu-se la picioarele mele ,stralucinand cu ultima lor energie,ca o exceptie ce trebuia sa fie luata in calcul de orice om de stiinta.Cu ochiul liber poti vedea,acum,o femeie desfigurata de propriile ei emotii.E goala pe dinafara. Nu se mai poate citi nimic pe chipul meu.si inauntrul meu e tacere.Imi port pacatele zdrentuite de o stea fara noroc.

daca m-ai vedea m-ai mai recunoaste? cred ca va trece anul,si apoi anii ,si voi renaste iar si iar si iar,pana va fi iar,prea tarziu …
2 gânduri despre „a venit toamna si

Lasă un răspuns

