astazi,

fulgerele luminau cana de ganduri negre.ceaiul fierbinte abia inmuia fiorul zgribulit din mine.pe geamuri ploaia se prelungea natanga.o priveam oarecum nostalgica,stand infasurata in patura groasa.

realizez ca privirile mi-au ramas spanzurate de o picatura ramasa absenta in urma celorlante ce s-au grabit catre baltile din oras.am ramas paralizata cu ochii intr-o directie fixa,cu gandurile inghetate la o veste anume.incet,deprind miscarea vantului si sfioasa aplecare a ploii catre fereastra mea.ca prin minune perdeaua de sageti de foc se desprinde de cer,si lasa loc unei ploi marunte.parca imi simt maruntaiele miscandu-se din nou,in ordinea normala a firii.a trecut socul,si m-am convins ca nu-mi pasa,ca eu sunt bine,si fericita. rasuflu din nou normal si desi inchid ochii,zambesc linistita.ce a fost mai rau a trecut.sunt atenta din nou la jocul meu preferat :la stropii de ploaie care nu fac nici un zgomot,cazand tacuti pe asfalt,si la orasul aglomerat ce se scutura de ei in valtoare de lumina si sunet.umbrelele prind viata si picioare. pe trotuare circula la pas alert culori.verde,rosu,negru,albastru in degradeuri.cel mai grabit e rozul.umbrelele sunt singurele stindarde arborate de oameni tristi care,in goana lor isi declara telepatic interioara buna dispozitie celorlalti participanti la trafic.,in aceste rare momente in care orasul e bine dispus.

nimic din ceea ce ti se intampla,nimic din ceea ce faci,nu ma mai afecteaza in asemenea masura incat sa-mi strice buna dispozitie.

astazi,curcubeul e de partea mea.

Lasă un răspuns

