jurnal de vacanta II

delta dunarii

am fost cateva zile in delta.am stat pe un hotel plutitor…la inceput m-am simtit ca in tren,dormind leganata…aproape ca m-am simtit rasfatata…
e o intreaga lume acolo,sub ape.. sunt paduri intregi nedescoperite inca .sunt paduri intregi de fagi,de brazi,de foioase sub ape,cu nume algebrige si matematicer de o rara frumusete…. florile apei sunt fabuloase in simplitatea ,curatenia si cumintenia lor… ca niste maicute ce-si inchina anii unei vieti tihnite
e o itreaga societate a pestilor si a broscutelor care se afla in conflict permanent cu cerul.e o permanenta lupta de supravietuire,insa e una dintrre cele mai fabuloase… dar,din pacate,pe cale de disparitie.
omul,oriunde ajunge,distruge. distruge din nestiinta,din foame de bani sau pur si ismplu din palcere.am ajuns la concluzia ca cei primitivi,in lupta cu natura,suntem chiar noi.iar tot ceea ce ne inconjoara atinge cel mai inalt nivel de perfectiune.

Lasă un răspuns

