jurnal de vacanta

am facut o sotie.
am facut o sotie.m-am imbatat cu valuri,cu spuma lor.mi-a alunecat pe barbie pana la calcaie,si m-au piapait pe spate pana in coltul buzelor…

apa marii era rece,asemeni unui cub de gheata flamand scufundat intr-un pahar efervescent de sampanie- trupul meu.am primit-o bucuroasa in goana ei spre mal,in zbaterea ei continua catre un „acasa”imexistent.

maine sper sa iasa soarele din nou.sa ma intind lenesa la plaja.e frumos la mare.

Un gând despre „jurnal de vacanta

  1. Vai ce imi doresc sa ajung si eu in acest an la mare, dar slabe sanse… ei, macar citesc la ceilalti cat de bine se simt in vacanta, la mare…
    Poop si distractie placuta! :*

Lasă un răspuns

