Mi-ar placea

mi-ar placea sa te cunosc intr-o dimineata tarzie de mai.Mi-ar placea sa ne aflam intr-un lan de grau,intre spice nu prea inalte si nici prea coapte.Mi-ar placea ca noi sa fim cei mai putin cruzi,in sfarsit de primavara.Mi-ar placea sa fim copti la minte si frumosi si mandri si increzatori ca floarea rosie de mac.

Mi-ar placea sa fim emotionati,un pic mai mult,decat emotiile cotidiene in care ne frangem mainile.Mi-ar placea sa inoptam sub cerul albastru,sa ne sprijinim pe pietre de incercare si sa comunicam prin intensitati de culori.Adica sa ne privim reciproc si sa vorbim prin ganduri,iar ochii sa ne fie interpreti.ce fain ar fi! In astfel de dupa amize lenese mi-ar placea sa ne reintalnim.Doi oameni mari,intr-o lume mica.

Un gând despre „Mi-ar placea

  1. Si mie mi-ar placea… sa ma intalnesc si eu cu o bucatica din trecut si sa vorbim, doar atat… prin priviri, prin ganduri, prin culori… si sa nu-mi dau seama ca am trecut atat de mult prin viata si sa fiu fericita ca pot sa zambesc!
    Te-am pupat si toate cele bune!

Lasă un răspuns

