pacat,ca

Gandesti primitiv si rudimentar.Esti batran deja la cei 26 de ani ai tai.Maine te astepti sa si mori.Nu ma mir.Iti ineci mintile in alcool,in cafea si tigari.Si in femeia aceea stearsa care iti aduce aminte de mine.Sper ca macar in ultimul ceas al vietii tale sa realizezi ca ti-ai incalzit sufletul cu o copie infidela a mea,ca ti-ai reincalzit cafeaua de o mie de ori,si ca ti-ai spus ca are acelasi gust si ca ai purtat aceleasi parfum pe piele ,zi de zi,spunandu-ti ca e parfumul meu.Ti-ai cumparat cu amintiri o viata la mana a doua.Ti-ai fabricat momente frumoase ,ai crezut in ele si ai inceput sa traiesti in reluare,cu incetinitorul.De fapt stai pe loc de mult timp.Nu ai mai vazut stralucirea fericirii de ceva vreme.Nici nu vrei.De ce ai vrea? E bine asa cum e acum,nu te doare nimic.Poti sa spui ca nici nu-ti mai pasa,ca nu te mai afecteaza nimic.Ca nici nu-ti mai aduci aminte de chipul meu,ca deja te lasa sufletul sa ma uiti.Sa stii ca ai nevoie de talent sa mergi mai departe zambind,cand sufletul ti-e infrant. Iar tu,dragul meu,ai talent.

Te simt obosit.Parca te si vad pierdut pe alei stramte,intunecate ale mintii.De ce sa ma mai cauti?Oricum ma consideri pierduta de tine.. Si vai,dragul meu,cat te poti insela de mult… Cea incovoiata de doruri sunt eu…preivind pierduta spre scarile pe care floarea soarelui le sadeste spre cer si impiedicandu-ma de stele ,emotionata,auzid parca in vis,glasul tau…In afara lumii asteia posace in care iti trantesti mintile ca sa nu-ti julesti coatele mi-ar placea ca ai o clipa de luciditate si sa o vezi pe cea reala din mine,si nu amintirea mea aplicata pe diverse produse destinate substituibilitatii.

Pacat ca suntem doar oameni,si ca simtitm limitat.Pacat ca unii dintre noi iubesc mai mult si altii mai putin.Imi pare rau ca te-am iubit putin cand tu m-ai iubit asa de mult.Imi pare rau ca te iubesc acum asa mult,si tu aproape deloc…

Lasă un răspuns

