nu ti-am spus niciodata

nu ti-am spus niciodata cum de m-am indragostit de tine.Undeva intre recitarile zgomotoase si alerte ale poeziilor lui eminescu;mai ales undeva intre scrisoarea I si baniciu si pheonix m-ai castigat.Mi-a placut sclipirea ochilor tai cand ti se rostogoleau de pe limba poeziile mele preferate…. Undeva,intre verdele necopt al ochilor tai si intre gangurerile false in ton cu muzica m-ai castigat.. habar n-am cand s-a intamplat sa ma indragostesc de tine,printre attata parada a povestilor fara sens,printre atatea pahare de vodka cu cola,si printre atatia oameni ce ne-au inconjurat..habar n-am cum atunci ai avut timp de mine si habar nu am de ce acum nu mai ai.. azi pana si culuarea ochilor tai s-a schimbat. S-a dus cruzimea de inceput,s-a dus dulceata ei..acum parca verdele tau e mai cumpatat..incercand sa afiseze un echilibru constant,fals prematur. Dar eu stiu ca minti.stiu ca in tine inca se mai involbura viata si ca inca mai duci lupte cu tine insuti. e ca şi cum ai privi cerul intr-o noapte de vara.si in loc sa te orbeasca sttelele sa te loveasca insinuos farurile masinilor ,sau lumina de la stalpul de electricitate din coltul casei.daca nu ar fi asa nu ti-ai feri privirea cand o intalnesti pe a mea.nu ti-ar fii frica de ceea ce ochii mei ti-ar spune.nu ti-ar fii frica ca m-ai pierdut.

Si totusi ma tulbura faptul ca ochii tai nu-mi mai zambesc ca altadata.Poate nici fata mea nu se mai insenizeaza la vederea ta.Si cred ca ma bucura acest lucru… desi ma intristeaza ca incett,incercarea ta de a te preface ca m-ai uitat devine mai mult decat o incercare- devine un adevar,o realitate.

2 gânduri despre „nu ti-am spus niciodata

Lasă un răspuns

