nu ti-am mai scris demult

nu ti-am mai scris de mult, simteam ca meriti mai mult decat cuvinte sterse si grele. credeam ca meriti ca macar eu sa stiu ce simt ,ca macar eu sa pot sa vorbesc despre acest lucru,mai ales ca tu nu poti.si n-ai putut niciodata. Mereu am vrut sa –ti vorbeasca cuvintele mele pe limba ta,sa-ti ajunga direct la inima.sa te doara asa cum m-au durut pe mine,cuvintele tale tacute, comprimate intr-un sec si perfid „nu stiu”. Vreau sa-ti descant cu dorurile mele toate blestemele si toate gandurile negre si triste si infrigurate ce ti le-am adresat in momentele de criza.Gandurile mele au fost bolnave dupa tine.Au zacut la pat facand greva foamei.. au refuzat spitalizarea dar s-au incapatatant sa traiasca cu virusul adanc insurubat in ele..Dar ai venit in vizita. Si nu ai venit singur.Simpla ta prezenta cu ea…a fost medicament.Nu am stiut ca sunt atat de puternica.Nu am stiu ca aveam nevoie sa te vad cu altcineva ca sa realizez ca esti acelasi om cu fiecare iubire de-a ta.Nu daruiesti nimic special femeilor tale… nu le daruiesti nimic unic din tine.. nu-ti lasi o amprenta anume pe ele,nimic anume,nimic special,diferit din tine….Am fost dezamagita sa vad asta.Eu ti-am dedicat multe ganduri speciale,pentru ca pentru mine ai fost special…Dar acest lucru m-a ajutat.Nu m-a mai durut nimic.

Sper ca esti fericit.Am ajuns in punctul nul al relatiei noastre.Am redevenit amici.De fapt nu esti fericit…nu ai fost niciodata ..dar poti fii bucuros… nici macar prieteni nu mai suntem.Stii de ce? Nu stii sa fii nici iubit si nici prieten.Si ma bucura enorm sa constat acest lucru in sfarsit.Nu mai sunt oarba.Tu mi-ai redat claritatea si profunzimea luciditatii.

Si nici macar nu am de ce sa-ti raman datoare.
3 gânduri despre „nu ti-am mai scris demult

Lasă un răspuns

