ce te invata viata?

ce te invata viata? ca cei dragi te parasesc si fara sa fie morti,si ca poti sa mori singur cu o multi de oameni in jurul tau. azi am murit un pic din mine. maine poate o sa mor de tot…
vreau un prieten,sa-l adopt ca frate de suflet.
cel ce mi-a fost de suflet m-a injunghiat si cand a scos cutitul dintre anii ce ne-au fost dragi a sters cu buretele tot ce ne-a legat.si odata cu asta a murit inca o parte din sufletul meu.
ma intreb de unde are sufletul atata putere de regenerare?
sau mai bine zis ..pana cand o sa o aiba?
imi sunt tristetile rupte si sfasiate,iar lacrimile imi sunt violate de socul neincrederii.se schimba chiar atat de mult un barbat pentru o femeie? renunta un barbat atat de usor la 20 de ani de prietenie pentru 3 luni de iubire cu o femeie?
sunt dezamagita.
si ma simt parasita…
si singura..
si neiubita.
si ..totusi nu mai plang acuma,dar am plans.
3 gânduri despre „ce te invata viata?

Lasă un răspuns

