m-am trezit tarziu

m-am trezit tarziu,abandonata in pat.partea ta de suflet era frumos aranjata si foarte
ordonata.toate sentimentele tale erau asezate pe culori,la linie.fiecare resentiment era
impartit pe umerase si cadea greu sub celofanele de protectie contra prafului din
atmosfera.fiecare dor statea cuminte,tacut in sertarele dulapului.am inchis un ochi si am oftat
din toate raunturile mele oboste de atata somn.de pe burta m-am intors pe spate intr-o pozitie
relaxata.am tras cu ochiul in jumatatea mea de camera.ca de obicei dezordine.hainele sunt bagate de-a valma in sertare.. usa dulapului e deschisa larg… o bluza sta aruncata deloc studiat
peste ea.. si nu poate sta inchisa .. libertate usilor de dulap! de ce ar trebui sa stea
inchise? sa stea domnule deschise,sa se aeriseasca lucrurile .. mda.. zambesc.. poate mi s-ar da
dreptate daca usa nu ar fi sprijinita de caloriferul care este dat la maxim .. macar e
cald..zambesc puturos… si imi reproptesc obrazul drept pe perna in pozitia mea preferata de
somn…. ma intreb cum de poti fi fericit cu mine ,tu,individul perfect,frumos,ordonat si
destept si eu dezordonata cu lucrurile,cu sentimentele,cu starile de spirit,imperfecta si
uituca,desirata prin atatea cuvinte ..

imi proptesc talpile goale de covor.parca ma zgarie.uneori dimineata am senzatia ca pardoseala e moale,alteori ca e de ciocolata neagra.astazi covorul nu e prietenul meu.se apre ca a hotarat el asta,fara stierea mea.dar e in regula..daca dau libertati usilor d edulap de ce n-as da si covorului? il las sa ma intepe in toate simturile,sa me le ascuta impotriva dusmanilor simturilor si centrilor mei nervosi.

ma stramb haios in sinea mea si ajung in sufragerie,si ma proptesc de fereastra..oh,e o dimineata mohorata.azi noapte a plouat.probabil va ploua si azi.e primavara..verdele a inundat orizontul de dincolo de fereastra.ma intreb unde ai plecat si de ce ma m-ai lasat sa ma trezesc singura,de ce nu esti aici sa -mi spui ca am dormit prea mult tocmai cand tu ar fi trebuit sa ma trezesti .. nu am intelegere pentru ploaia asta.nu am intelegere pentru dansul soptit ce il practici cu mine.mi-ai spus in somn ca n-ai sa-mi mai dai drumul si totusi ai plecat..sa-mi las durerea sa se prelinga nonsalant cu primavara?

aud razand zgomotos cheile in usa.in oglinzi se reflecta goliciunea mea somnoroasa,dar piruetele pasilor pe covorul mut acum sunt inanusite fara ecou.ma indrept spre tine cu mii de reprosuri.
daca iubesti un om de ce…….?

si…. ………………………………
mi-ai luat flori.
esti ud loarca si zambesti ca un idiot.mi-ai luat flori.
te iubesc.
te iubesc.
Lasă un răspuns

