pana la ultima pictatura,am zis…

Pana la ultima picatura, am zis sa bei tot si ma inghiti cu totul in tine,sa ma iei tot,pana la ultima picatura de sudoare.. Sa te bucuri si de alte saruturi lacome,la ora patru dimineata,si apoi la 5 cand ne trezeste cocosul la prima strigare a diminetii,inveliti in fan si cearceafuri de matase,cu sampanie siroindu-mi printre sani,sa-mi urezi buna dimineata iubire si sa adormi nemiscat si zambind. Si eu,nesatula de tine,de mainile tale de profesor,de palmele tale muncite ce atat de bine prind forma pe trupul meu, sa te iau iara in dansul iubirii,pe jumatate treaz,pe jumatate in vis. Ce copil pari asa adormit,usor vulnerabil si .. usor de iubit. acuma e momentul cel mai frumos, acum sunt emotiile cele mai pacatoase ,cand o sa te uiti excitat in ochii mei am sa zambesc. Te-am facut sa fii al meu. Al meu al meu.te am.te am in mine,te am in pielea mea… te am in sufletul meu.. te am atat de adanc in mine incat iti pot asculta dorurile fara sa clipesc,fara sa rasuflu..
Lasă un răspuns

