Momente

Sunt momente in care ne certam,in care eu sunt ironica si rece si suparata;si imi raspunzi laconic si indiferent si apoi pleci si imi urezi noapte buna,sau un simplu pa! repetat de 4-5 ori … de parca ti-ar fi greu sa inchizi fereastra ce o imparti cu mine..Apoi ma cuprinde un sentiment de tristete ce creste urat in mine,ce devine angoasa si se rasuceste ca un sarpe incurcandu-mi si inodandu-mi maruntaiele si strangulandu-mi sufletul. pana cand simt ca imi plezneste capul de nevoia de a plange,de a-mi cere scuze,de a ma scutura de toate nebuniile si de toate crizele mele si de a ingenunchea in fata ta,sperand sa ma ierti si sa ma saruti,asa cum o faceai candva,pe crestet,de noapte buna.
Si atunci,in acel atunci de mai demult,cand ne certam pe mess,inevitabil iti trimiteam sms…. cu iarta-ma.. Nu imi raspundeai niciodata.,dar curios, imi trecea brusc starea de neliniste…ca atunci cand apareai din senin la terasa,cand stiam ca urma sa vii dar nu apareai,decat atunci cand deja ma obisnuiam cu ideea… ca nu vei mai veni.. ca n-am sa te mai vad….
Sunt momente in urma carora fierb ca o oala uitata pe soba,sunt momente in care imi vine sa ma topesc pe perete,sa devin o pata de culoare semeni lui,o pata rece si pierduta in alte mii de nuante asemanatoare.Sunt momente la care nu te astepti,sau la care te astepti cel mai putin,.in care, ca un raspuns de rugaciune te vad zambitor pe mess,in care imi raspunzi grabit,putin alergat si poate gonit de dorurile altora, nerabatori de tine.. si ma pui pe linia moarta de asteptare… si amutesc.. si mor; si apoi..imi spui,ca un curcubeu dupa soare,neasteptat,ca vom vorbi… intr-un timp…limitat.
si am vorbit…. de fapt ai vorbit tu…
Stiu sigur ca ti-a fost si tie dor. In mine a ajuns soapta ta….de dor .
Lasă un răspuns

