m-ai ucis…

stau ghemuita intr-un colt de cer. ma atinge sumbru lumina.ma ating umbre chinuite ce aluneca somnoroase pe pielea -mi zgribulita.Sunetele din jur au surzit,sunt obosite .unele mai tinere mai au putere sa chitaie,usor,vag,fara vlaga dintr-un sertar nedescuitat al mintii mele.Cu greu imi ridic privirea sa caut cheia.Nu imi doresc nimic altceva decat sa le fac sa taca.Cheia,saraca,zacea si ea atarnata de un cui de la marginea de sus a norului tafnos.Par amandoi uitati..acolo .. in nemiscare..dar nu imi dau seama daca le pasa sau nu .. Probabil li s epare normal sa fie asa.Probabil nici nu isi doresc o alta existenta,un alt destin…
Doare.Fiecare clipa ce se scurge ma doare.Simt soapta timpului pe tample.Cred ca o sa-mi explodeze capul de durere…. Simt cum mi se inrideaza sufletul,si cum lacrimile imi mangaie duios santurile pielii pe chip.Chiar acolo,sub obra,z mi s-a scurs si ultima speranta.
Am plans.
Lasă un răspuns

