Iubirea,iubitule..

Se intampla sa gasesti iubire in locuri simple si ciudate,fara sa platesti scump pentru ea;fara sa-i fi cunoscut macar odata cea mai pura si prima esenta se intampla sa-i recunosti gusttul si scanteierea pe trup si sa stii …Dar tot atat de simplu si de ciudat, se intampla sa o pierzi,sau sa treci pe langa ea indiferent.. si ajuns la departare de cativa timpi sa simti efectiv durerea pierderii ei : e ca si cum ti s-ar taia pe viu o emotie … Si totusi iubirea poate fi gasita pe strada, in locuri neumblate sau poate fi chiar sub nasul tau … Te-ai aplecat sa o cauti ? In palma ta zac secretele vietii. Nu stiai? Ia-ma de mana si incruciseaza-ti degetele cu ale mele.Atinge-mi santurile sufletului ca si cum ai fi orb, pofticios de lumina.Te voi primi in pumnul meu,puternic strans,promitandu-ti siguranta, promitandu-ti un camin.Zabrelele casei noastre vor fi colorate ca aripile fluturelui in zbor spre soare, iar acoperisul va fi albastru sau verde,asa cum apa reflecta cerul ,intr-o perfectiune rara. As vrea sa inchizi ochii pentru o clipa. Sa ma lasi sa ma joc in voie cu pleoapele tale,sa-ti suflu cu pulbere de stele peste gene ….sa-ti spun povesti.Despre noi.As vrea sa ploua afara,cu tunete si fulgere,sa bubuie raul afara si sa trosneasca necazurile in foc,iar noua sa ne fie bine,unul in altul,unul cu altul.As vrea sa urle vantul afara,sa se lupte cu ferestile noastre,sa ne suiere printre incheieturile usii ,doar ,doar l-am primi in casa …. si noi,sa ne adancim mai mult unul in altul,unul cu altul,sa ne fie cald,in lumea noastra. As fi vrut sa urlu, sa te trezesc spunandu-ti ‘te iubesc’ fara sa te las sa vorbesti, ca sa-mi tii cald si dupa ce ai sa pleci.. As fi vrut sa-ti spun atatea .. dar nu ti le-am mai spus… le-am lasat pe alt timp,cand te vei fi intors.La noi.
Lasă un răspuns

