Dantela

Imi place dantela neagra.Imi place contrastul ciudat nascut cu pielea mea.
Imi plac umbrele ce se nasc in ochii tai cand ma privesti,cand ma adulmeci de departe cu privirea.
Imi place cand ma atingi cu palme umede, fierbinti,ca un preludiu chinuit a ultimei eliberari ce va avea sa vina.Ma intreb ce anume fierbe in tine,ce cuptor minunat iti starneste asemenea reactii trupesti, de abandon,de nevoie de apropiere,si apoi de pierdere totala in mine…
Imi place cand ma iei in brate si tremuri..Tremur la randul meu ca o reactie in lant a unor accidente nervoase,hormonale.Si totusi, cu maini sigure ne regasim pe intuneric; ne iubim tandru si decisiv cum o facem dintotdeauna,hotarati sa ne luam ce-i al nostru..
Ma inebunesti cand iti e foame de mine; cand vrei sa ma iei toata,cu trup,cu suflet de parca lumea s-ar termina daca nu ai face-0,de parca de goneste cineva,de parca ai trai ultimile ore din viata cu mine..Imi place cand esti posesiv si inebunit de dorinta. Atunci stiu ca esti al meu.Si ca sunt a ta. Imi place la nebunie cand actul sexual nu e doar un act dintr-o alta piesa jucat pe scena hormonala,ci e un act de iubire dintre doua suflete flamande. E un amalgam de senzatii ciudate in momentul de dupa – cand ne trezim imbratisati ,puturosi,amnezici nestiind cine cui ii apartine,cine a luat,cine a primit,si nici care cui ar fi vrut vreodata,sau poate niciodata sa nu mai apartina,sa nu mai existe decat ca atunci,decat ca in acel loc si moment,in acea lume,o lume nebuna,o lume a simturilor impartite la doi – dar mai mult decat atat e o cruzime sa ma saruti de buna dimineata si sa pleci.In acel moment mi-ar placea sa –mi penetrezi adanc gandurile,hotarat si dur,sa mi le sfaramitezi pana la ultimul,sa te apuci cu o mana de stele,si cu cealalta sa te sprijini de sufletul meu …sa ma ridici pana la astre,in ritmuri violente de rock-and –roll,sa-mi soptesti necuvinte,de neinteles.. dar care sa-si schimbe tonalitatea,si versurile si intelesul pe masura ce mori cate-un pic cu mine in palma,si pe masura ce ma reinvii care-un pic catre zorii .
Te rog,mai ramai.
Lasă un răspuns

