ai zambit azi?

Ai zambit azi? A trecut mult de cand nu ne-am jucat de-a v-ati ascunselea cu secretele;poate tocmai pentru ca am uitat ca am mai avut o viata inainte de a ne intalni.
hai sa jucam adevar sau ….., ai zis,pe jumatate emotionat, ,pe jumatate incurcat. Si cealalta jumatate unde e?unde e provocarea? am intrebat eu. Celealata jumatate esti tu,provocarea mea esti tu. …
ah .. .as vrea sa-mi vorbessti intreaga viata despre mine. Numai despre mine.. despre cat de mult ma iubesti,despre cum ma alint in bratele tale,despre ochii mei somnorosi dimineata, despre mormaielile din miez de noapte sau pisicelile mele pe timp de furtuna. As vrea sa-mi povestesti despre femeia puternica din mine cand sunt speriata si vulnerabila,si despre copilul din mine cand ma joc cu motanii sau cand ma pierzi la raionul de jucarii.As vrea sa-mi amintesti de seducatoarea din mine cand va scadea scanteia dintre noi,cand amandoi vom fi batrani si uituci.,sau cand oboseala lumii ne-a facut sa ne pierdem in obisnuinta si sa nu ne mai jucam de-a iubtul si iubita. as vrea sa-mi spui ca am fost singura femeie care te-a alintat,singura care ti-a respectat tacerea,si singura care a vorbit cu ochii tai.,si care i-a inteles. As vrea sa-mi spui la sfarsitul vietii ca am fost singura Doamna din viata ta., Domnul Meu.
Lasă un răspuns

