Ai indrazni sa fii poet?

Ai indrazni sa fii poet uite asa la lumina unei lampi cand stelele aluneca din ochii mei pe buzele tale sa te sarute lung si intepator ?
Ai cuteza sa-ti scrii dorintele pe straturi de piele,sa mazgalesti cu limba cercuri de sori si frunze de stejar pe sanii mei si apoi sa construiesti castele cu dintii pe abdomen..
Ai ingadui iubitei tale sa-ti citeasca gandurile cu ochii inchisi..sa caute cu propriile simturi tactile marturile tale pe propriul ei trup?
Privirea iti coboara in scari pe trupul meu.Aerul dintre noi a inlemnit.Si a ramas asa.

Simti?Auzi?Ma privesti pierdut…de parca nu ai intelege ce se intampla intre noi; totusi ismturile iti sunt vii.tresari cand iti lasi capul pe umarul meu,simtindu-mi parfumul.te simt cu inspiri te parca ai vrea sa te saturi de mirosul meu.te inteleg. si mie imi place sa fiu imbracata cu tine.

Mi-ai daruit stele.Le-am pastrat una cate una in ochii mei,asa cum m-ai rugat.Nu m-am schimbat deloc,de teama sa nu se dizolve cadoul tau ,de teama sa nu fie compatibill cu un Nou EU… Stelele de la tine,sa stii,inca mai sunt frumoase.Stii de ce? Pentru ca le port eu.

As vrea sa alegem o carare si sa mergem pe ea..

3 gânduri despre „Ai indrazni sa fii poet?

  1. fiecare isi alege propria carare,deci depinde doar de noi daca,cum is cand … calcam stramb:) pre multa pasiune,prea multa tristete,prea multa iubire…all for what?

Lasă un răspuns

